Sola = brun??

  2009-05-04    09:53:09
Eller näe sola = röd :)

Jobbade heldag på jobbet igår 8-21 och då brukar jag ha 1 timmes rast så då brukar jag gå iväg till ett fika rum för att ta det lite lugnt och läsa lite tidningar.

Men igår blev det annorlunda jag fick för mig att jag skulle sola lite i solariet (som vi har nere i källaren på jobbet) på rasten så att man slipper vara kritvit och blända alla i sommar.

Kan ju säga att kritvitheten försvann... jag blev totalt illröd hahaha.
När jag kom ner till solariet så stod det en skylt på dörren att fläkten vid fötterna var trasig. Jaja blir väl bara lite varmare tänkte jag ... och varmare blev det, det hettade i hela ansikten när jag hade solat färdigt, det känns ju inte när man solar jue :s

Kollade mig i spegeln och röööd var jag kan jag ju säga... sköljde ansiktet i kallt vatten efteråt för att få ner rodnaden lite man det hjälpte ju inte speciellt mycket :)

Var tvungen att ta ett kort för att skicka till älskligen för att visa att jag varit duktig och solat hahaha


Jag slipper ju iaf blända alla på stranden i sommar, men är lite orolig att rödheten skär sig med min nya bikini ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback