Hur vill du ha frisyren? Kort tack!

  2009-05-04    11:50:03
Äntligen så ska jag få klippa mig idag...  ringde till frissan i början på Mars men de hade inte tid för mig förns idag eftersom jag behöver typ 1 timmes klipptid, har så tjockt hår så dom behöver tunna ut och klippa huller om buller för att allt inte bara ska smälta ihop.

Har alldeles för långt hår nu, hade när jag ringde oxå, så jag kan inte göra någonting med mitt hår. Det bara lägger sig som en platt matta på huvuden oavsett hur mycket hårprodukter jag har i håret.

Vet inte varför men mitt hår växer alldeles för fort, fortare än normalt.

Färgar ju håret så då är det ganska lätt att hålla koll på hur fort det växer, brukar färga om det efter varje gång jag klippt mig. Ibland färgar jag hos frissan när jag vill bleka håret, färga det i 2 olika färger eller slinga håret. Men ska jag bara ha en färg så gör jag det själv.

Nu ska jag duscha och göra mig i ordning för att åka.

~ Before - all natural ~



Kommer med efter kort i kväll när jag har vart hos frissan & färgat håret :) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback