Picknick i det blå

  2009-04-26    14:11:34
I fredags vid frukosten så blev min yngsta son jätte ledsen när han fick reda på att han skulle få vara ledig från dagis... tårarna bara sprutade och hans frukost blev alldeles blöt så jag va tvungen att flytta på den.
Ingenting jag sa hjälpte till en början och tårarna bara fortsatte att spruta tills jag sa att vi kunde ha en lunchpicknick ute på tomten för att det va så fint väder och skönt ute.
Då lyste han upp som en sol och blev alldeles till sig och frågade direkt när vi skulle ha vår picknick och sprang till sin storasyster för att berätta att vi skulle ha en picknick ute på tomten =)
Tänk att så enkla saker som en picknick på tomten kan förgylla en hel dag för ett barn.

Så här blev vår picknick ute på gräset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback