Mini me

  2009-04-28    15:31:10

Jag undrar varför man blir smalare på dom mest konstigaste ställena när man går ner i vikt???

Jag köpte 2 par skor för ca 1 månad sen och dom passade perfekt... men nu helt plötsligt när man inte använt dom på ett tag så känns dom som 1 storlek för stora.
Vaderna kan man ju förstå att de blir smalare, men fötterna??? För mina skor är både förstora vid vaden och vid fötterna... Hmmm wierd värre.

Aldrig varit med om att just fötterna blir mindre, men jag klagar inte ;)

Har som mål att gå ner 4 kg tills slutet på maj och sen ska jag gå ner ytterligare 5 kg till semestern/badsäsongen... sen har jag äntligen kommit ner till min målvikt =)

Inte en dag för tidigt... vet inte varför jag inte har varit mer bestämd ang viktnedgången??

Min frukost, lunch & middag på vardagarna men på helgerna så äter jag vanlig middag med familjen.
Annars så skulle jag bryta ihop av att aldrig få "riktig" mat och suget skulle ta överhanden och jag skulle börja fuska.
Känner mig själv för väl ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback