Jag vill jag vill jag vill

  2009-04-27    12:55:17
Varje vår/sommar när solen börja skina och värmen kommer så ser man alla motorcyklar som kör på vägarna och man blir lika sugen varje år på att skaffa MC-kort.

Men varje år så inser jag att jag inte har råd och blir deppig varje gång man ser en motorcykel och inser att jag inte kommer att få köra en sån på väldigt läääänge :(

Men om den dan kommer då jag äntligen har råd med att ta MC-kort så har jag redan besmtämt MC utrustningen =)
Det är ett 2-delat sett från
Dainese... hjälm, handskar & stövlar är oxå därifrån.

Har bara lite svårt att välja om jag ska ha VITT eller SVART... vad tycker ni?




Har ni MC-kort eller planer på att ta?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback